BoldogságKalauz

BoldogságKalauz

Engedd meg magadnak a boldogságot!

2015. június 05. - FocusCoaching

ha.jpgA napokban hivatalosan is megérkezett a nyár. Az egyik legjobb program ilyenkor víz közelébe jutni, így tettünk mi is. A strandon még nem voltak sokan, a hullámmedence mellett telepedtünk le. Óránként indul a mesterséges hullám-program, csilingelő zenével hívják fel rá a strandolók figyelmét. Én valahogy nem vagyok oda érte, de ahogy látom, a gyerekektől az idősebbekig sokan szeretik. Az egyik ilyen 15 perces blokkra készülődés közben azt vettem észre, hogy a medencében várakozók mintha kissé vonakodnának a dologtól.

Volt egy pár, akik közül a lány a medence szélén maradt, amíg a fiú miközben beljebb merészkedett, folyton hátra tekintett a lányra. Azt hiszem egy-egy megerősítő mosolyban bízott, amit persze meg is kapott.

Amikor a hullámok elkezdtek ide-oda csapkodni, a gyerekek sikoltoztak a boldogságtól, az idősebbeket viszont mintha visszahúzta volna valami az önfeledt jókedv megélésétől. Rájuk volt írva, hogy szeretnék élvezni a pillanatot, de „Mit szólnak ehhez?” gondolatot láttam átsuhanni az arcukon. Kortól, nemtől, nemzetiségtől függetlenül. A fiú is mindig csak a barátnőjét kereste a tekintetével, nem tudta igazán elengedni magát, aztán egy idő múlva ki is ment a lányhoz.

Nagy tanulság volt nekem, hogy engedjük magunknak és másoknak is megélni a boldogságot!

süti beállítások módosítása